Už jste objevili náš svět dárkových krabiček, pro každou příležitost? Ne! Tak neváhejte.
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
16.09.2022
Tanzánie AA Plus, Gombe, Jane Goodall Project
Oblast pěstování kávy Kigoma se nachází v severozápadním cípu Tanzanie, přímo na západním břehu jezera Tanganika. Tato oblast sahá od města Kigoma na ... číst celé
05.11.2021
Honduras SHG EP Siguatepeque, Los Geranios
Chuť a vůně: Příjemná ovocná kyslinka, oříšková chuť, hořká čokoláda, vinná réva, velmi vyvážená Zpracování: Promývaná Klasifikace: původní zrno, vy... číst celé
27.02.2021
Specialita týdne Costa Rica Tarazzu
Costa Rica La Pastora SHB EP   Země: Costa Rica Oblast: Tarrazú Region: Centrální region, San Marcos de Tarrazú Hora: San Marcos de Tarrazú Odrů... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Vrácení zboží
Vrácení zboží

Vrácení a reklamace zboží

Vrácení zboží

Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.

Postup vratky:

  1. Vyplňte a vytiskněte si vratkový formulář s informacemi o vraceném zboží
  2. Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vyplněný vratkový formulář (viz bod 1)
  3. Balík odešlete na adresu:

Kafe LaKy,

U Vodního hradu 2975,

Česká Lípa 1 

47001

Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet

Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze nijak nezadržujeme po celou dobu zákonné lhůty a odesíláme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.

Reklamace zboží

Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.

Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na       e-shopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje minimální doba trvanlivosti.

Postup reklamace:

  1. Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu info@KafeLaKy.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady. Často jsme schopni celou reklamaci vyřídit jen na základě fotografie.
  2. Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašleme vám formulář k reklamaci, který nám zašlete vyplněný s reklamovaným zbožím.
  3. Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.

Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz